Wróć
Kraj
Wróć
Moje samochody
-
Części zamienne do Twojego samochodu

-
Informacje
Samochody PEUGEOT Boxer Van (250): specyfikacje techniczne, wersje i poziomy wyposażenia
Vany Peugeot Boxer 250 to lekkie pojazdy użytkowe produkowane od 2006 do 2014 roku. Ich oficjalna premiera miała miejsce na Targach Motoryzacyjnych w Madrycie. Samochody oferowane są w wielu długościach rozstawu osi, wysokościach dachu oraz różnorodnych pojemnościach przedziału ładunkowego, przez co stały się bardzo popularne. W naszym sklepie internetowym możesz kupić części zamienne do Peugeota Boxera 250 w przystępnej cenie. Zarejestruj się na naszej stronie internetowej i skorzystaj z opcji swojego konta osobistego, aby w maksymalny sposób wykorzystać nasze oferty specjalne. Konto osobiste umożliwia sprawdzenie historii swoich zamówień, dodanie produktów do listy życzeń, śledzenie zmian cenowych produktu, jakim jesteś zainteresowany, a także dokonanie zakupu przy pomocy jednego kliknięcia myszki.
Specyfikacje techniczne vanów Peugeot Boxer 250
Vany Peugeot Boxer 250 oferowane były w trzech różnych długościach rozstawu osi: 3000 mm, 3450 mm i 4035 mm. Długość nadwozia mogła wynosić 4963 mm, 5413 mm, 5998 mm i 6363 mm. Szerokość samochodu zawsze wynosiła 2050 mm. Dach mógł także znajdować się na różnorodnej wysokości: 2254 mm, 2524 mm i 2764 mm. Pojemność przedziału ładunkowego wynosiła 8–17 m³, w zależności od wybranej wersji. Prześwit auta wynosił 200 mm.
Przednie zawieszenie samochodu było niezależne typu MacPhersona. Tylne zawieszenie występowało w postaci osi z resorami piórowymi. Na obydwu osiach zainstalowane zostały tarcze hamulcowe: na przedniej osi – wentylowane, a na tylnej – niewentylowane.
Dostęp do przedziału ładunkowego został zapewniony przez tylne drzwi zawiasowe oraz boczne drzwi przesuwne.
Główne wersje
Vany Peugeot Boxer 250 (2006-2014) oferowane były wyłącznie w wersjach z silnikami Diesla. Wszystkie wersje posiadały napęd na przednie koła.
Jedną z najbardziej wydajnych paliwowo wersji była 2.0 BlueHDI (130 KM). Była ona wyposażona w 4-cylindrowy 16-zaworowy turbodoładowany silnik z systemem bezpośredniego wtrysku paliwa typu Common Rail. Maksymalny moment obrotowy silnika sięgał 350 Nm. Został on osiągnięty przy obrotach wynoszących 1750 obr./min. Dzięki temu samochód prezentował doskonałe właściwości trakcyjne nawet przy niskich obrotach silnika, na przykład, podczas rozruchu lub jazdy pod wzniesienie. Spalanie paliwa było dość niskie jak na vana ważącego 1845 kg z maksymalną całkowitą masą pojazdu wynoszącą 3000 kg. Wynosiło ono 5,7 litra paliwa w cyklu pozamiejskim, 6 litrów paliwa – w cyklu łączonym oraz 6,5 litra – w cyklu miejskim. Dopuszczalna ładowność samochodu wynosiła 1155 kg. Dana wersja wyposażona była w 6-stopniową manualną skrzynię biegów, która charakteryzowała się niezawodnością i długim okresem eksploatacyjnym.
Poziomy wyposażenia Peugeota Boxera 250
Podstawowy poziom wyposażenia vanów Peugeot Boxer 250 obejmował poduszkę powietrzną kierowcy, system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania, halogenowe przednie reflektory, system audio, centralny zamek z pilotem. Opcjonalnie oferowane były podgrzewane fotele i lusterka boczne, spryskiwacze przednich reflektorów, kontrola klimatu, aluminiowe felgi, odtwarzacz CD z 4 głośnikami obsługujący pliki o formacie MP3, system antypoślizgowy oraz system kontroli stabilności pojazdu, czujniki parkowania, czujniki światła i deszczu kontrolujące pracę odpowiednio przednich reflektorów i piór wycieraczek szyby czołowej.